Den sociala fobin fÄr rÀtt igen

Jag vill inte detta nĂ„got mer. Den sociala Ă„ngesten ger mig sĂ„n jĂ€vla Ă„ngest inför min egen flytt. Jag ska fĂ„ lĂ„na en skĂ„pbil för att hĂ€mta diverse möbler till nya lĂ€genheten men jag vill för allt i vĂ€rlden inte köra. Jag vill verkligen inte och jag vet inte var jag ska ta mig till helt Ă€rligt och jag hatar mig sjĂ€lv för detta. Det gör mig sĂ„ paralyserad och jag kĂ€nner mig som en liten person, ett litet barn som inte klara av nĂ„gonting sjĂ€lv. Jag vet att jag kan köra bil och en skĂ„pbil skulle med all sĂ€kerhet gĂ„ bra, men jag tror inte pĂ„ mig sjĂ€lv. Jag blir sĂ„ osĂ€ker och nervös av blotta tanken och jag kan som inte se framför mig att jag kör den bilen. Det kĂ€nns som att jag inte Ă€r den 25 Ă„ringen som med sitt körkort och lĂ„nade bil kan fixa att köra en soffa utan problem och Ă„ngest. Jag Ă€r inte den som Ă€r den. Jag Ă€r inte som jag vill vara. Jag kan inte leva fullt ut pĂ„ nĂ„gra sĂ€tt. 



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0