Jag

Han sa att han kanske inte ville veta allt. Allt om mig alltsĂ„, det som Ă€r sĂ„kallade "problem  och besvĂ€rligheter" i mitt liv, alla anledningar till varför jag ska trĂ€ffa en kurator typ. KĂ€nde mest att okej han tror att jag Ă€r mongo for real och har och har haft asmycket problem med mig sjĂ€lv. I ain't that messed up men okej, tro det dĂ„. KĂ€nner Ă€ndĂ„ att han kanske mest bara vill ha mina bra och glada sidor och alltsĂ„ bara delar av mig, samtidigt som jag förstĂ„r honom om han nu tror att jag Ă€r helt koko. Kan ju tillĂ€gga att mim ensamhet och brist pĂ„ vĂ€nner och lite lĂ„gt sjĂ€lvförtroende i en viss frĂ„ga gör att jag blir svartsjuk pĂ„ nĂ„got sĂ€tt nĂ€r han pratar om hans vĂ€nners flickvĂ€nner... vet fan inte hur jag ska hantera det. Jag vet ju vad det beror pĂ„ men har ingen aning om hur jag ska tackla det och fĂ„ det att försvinna. Jag kĂ€nner mig sĂ„ liten och vĂ€rdelös och som att ingen vill ha mig egentligen.



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0