Det Àr kris

BĂ€garen rann över för en kvart sen och det var tappade kontanter som startade det hela. Var ute sjĂ€lv nu mitt pĂ„ blanka dagen nĂ€r jag upptĂ€ckte att jag tappat de sedlar jag tĂ€nkt lĂ€gga i fickan med jag stod i kassan. Hatar stress pga vĂ€rme i butiker, dĂ„ sker detta pga har ingen koll, vill bara dra fort som fan. Det var inte en stor summa men det var mina pengar och jag tappade dom och nĂ„gon tog dom, Ă€r sĂ€ker pĂ„ att de sĂ„g att det var jag som tappade pengarna. Jaja. Efter tjugo minuters vrede försökte jag lugna ner mig och dĂ„ brast det. Jag kan inte vĂ€nta en dag till pĂ„ att fĂ„ en tid hos psykologen för denna gĂ„ngen Ă€r det inte pga min sociala fobi. Är sĂ„ mentalt utmattad och likgiltig, men det fĂ„r man ju inte sĂ€ga i detta fyrkantiga, oförstĂ„eliga land.
SocFob
2016-06-07 @ 12:03:20
URL: http://socialiusfobius.blogg.se

Kan verkligen kÀnna igen mig i det du skriver. KÀmpar alltid med att hÄlla reda pÄ allt nÀr jag Àr bland folk och det Àr lÀtt hÀnt man glömmer nÄgot eller nÄgot blir fel just pga stressen att komma ivÀg. Trist att du förlorade pengarna och svinigt av personen som tog dem.




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0