Sluta, vi Àr inte i ett förhÄllande

PÄ riktigt nu. Det enda som hÄller mig ovan ytan just nu Àr han jag dejtar, som jag dejtat drygt tvÄ mÄnader nu. Han som jag spenderat alla nÀtter med de senaste tvÄ veckorna, han som gav mig en nyckel till hans lÀgenhet hÀrom dagen. Det Àr att umgÄs med honom nÀstan varje dag som fÄr mig att glömma mina verkliga problem och det kÀnns... farligt. Orimligt. Ej hÄllbart. Snart kan jag inte hÄlla undan sanningen om mig, det börjar bli lite svÄrare pÄ nÄgot sÀtt. Han vill att vi umgÄs med han kompis och dennes flickvÀn. Han undrar vad jag ska göra pÄ midsommar. "Nej." "Inget." Det hade blivit mina svar om jag varit helt Àrlig, men jag har ignorerat dessa frÄgor men det gÄr inte att undvika lÀngre. Vill nÀstan call it off. "I want out" vill jag sÀga till honom, "det blir inget av detta och jag sa ju att jag inte Àr förhÄllande typen". Jag tror verkligen inte att jag Àr tjejen för honom, inte med tanke pÄ det sociala liv han lever med 30737739 vÀnner och bekanta.

Kan vi inte bara glömma allt? Vi fortsÀtter pÄ varsitt hÄll och sÄ blir alla nöjda.



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0