Don't let me show ugliness though I know I can hate

Hon pĂ„minner mig bara om hur komplett jĂ€vla ensam jag Ă€r, dĂ€rför vill jag inte se henne pĂ„ sociala medier. Just nu har jag bara henne pĂ„ snapchat men hon mĂ„ste finnas kvar, det Ă€r för uppenbart och lĂ€tt att se att jag tagit bort henne dĂ€r. Samtidigt gör det mig ju sĂ„ jĂ€vla ledsen och fylld med Ă„ngest sĂ„ man undrar ju om det ens Ă€r vĂ€rt det- att sĂ€tta hennes kĂ€nslor framför mina sĂ„dĂ€, pĂ„ nĂ„got sĂ€tt. Å ena sidan vill jag i sĂ„nna fall ta ett prat med henne innan jag eventuellt kapar henne helt, men det Ă€r ju sĂ„ drastiskt. Mitt liv Ă€r ju faktiskt mitt liv och det inte hennes fel att jag har det som jag har det Ă€ven fast hon gjort mĂ„nga fel Ă€ndĂ„. Jag tar sjĂ€lvklart eget ansvar i det hĂ€r, men ja.



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0